Inscrie-te la cursul: Cum iti deschizi un magazin online pas cu pas

  • Acasă
  • Publicitate
  • Konica Minolta România lansează o soluție de Print Management în cloud, cu nivel de securitate crescut – Dispatcher Paragon Cloud

Konica Minolta România lansează o soluție de Print Management în cloud, cu nivel de securitate crescut – Dispatcher Paragon Cloud

București, 27 aprilie 2022

Konica Minolta România, lider în industria echipamentelor de printare, integrator de soluții de management electronic al documentelor și furnizor de sisteme de supraveghere video premium și soluții de analiză video avansată, cu o activitate de peste 30 de ani pe piața locală, lansează Dispatcher Paragon Cloud, o soluție eficientă de gestionare a tuturor activităților de printare în cloud, cu nivel crescut de securitate și disponibilitate permanentă.

„Dispatcher Paragon Cloud, noul serviciu de Print Management în cloud, de tip Software-as-a-Service, pe care îl oferim în prezent, se adresează companiilor mici și medii, din orice domeniu de activitate, cu un singur sediu sau cu distribuție regională, care își doresc o infrastructură de printare eficientă, fără server de printare, și un mediu securizat pentru tipărirea și accesul la documentele din interiorul organizației”, declară Andreea Mocanu, Digital Business Services Manager în cadrul Konica Minolta Business Solutions România.

Konica Minolta - Dispatcher Paragon Cloud

Tipărirea documentelor, una dintre activitățile de bază ale oricărei organizații, este susținută, de regulă, cu ajutorul unor soluții IT implementate on-premise, ce necesită servere și infrastructură IT dedicată.

Konica Minolta oferă, însă, alternativa serviciilor de printare în cloud, prin lansarea Dispatcher Paragon Cloud, un serviciu de gestionare a tuturor activităților de printare în cloud, ce permite simplificarea operațiunilor de tipărire și modernizarea infrastructurii de printare, prin conectarea multifuncționalelor direct în cloud, fără a fi nevoie de alte echipamente hardware sau software. Aplicația nou lansată face parte din suita Dispatcher Paragon, cunoscută pentru managementul de printare on-premise.

„Tipărirea documentelor se realizează în mod securizat, pe bază de autentificare card ID de la orice multifuncțional din rețea, soluția asigurând un nivel crescut de securitate a documentelor prin hosting în centre de date certificate și criptarea întregului proces de printare prin Microsoft Azure”, mai adaugă Andreea Mocanu.

Serviciul oferă disponibilitate crescută prin instalarea în cloud, față de situația unui print server instalat local, precum și actualizări automate ale funcțiilor de printare prin backup-uri periodice și scalabilitate facilă în caz de upgrade.

Utilizând Dispatcher Paragon Cloud, companiile vor putea crește productivitatea angajaților și vor putea facilita modul de lucru hibrid prin servicii de printare disponibile de oriunde, fără a necesita o conexiune securizată de tip VPN.

Totodată, organizațiile își vor putea reduce costurile totale de operare, fără investiții în achiziția, instalarea și mentenanța unui server de printare și asigura predictibilitatea și planificarea eficientă a costurilor prin posibilitatea de configurare a unor reguli de imprimare bine definite la nivelul întregii companii și gestionare centralizată a utilizatorilor și drepturilor de acces prin rapoarte detaliate cu evidența tuturor activităților de printare, copiere și scanare.

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a 30 de ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului fiscal 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Lasă un răspuns