Inscrie-te la cursul: Cum iti deschizi un magazin online pas cu pas

  • Acasă
  • Publicitate
  • Comunitatea UNFINISHED și eMAG regizează primul film de tip crowd source din festival

Comunitatea UNFINISHED și eMAG regizează primul film de tip crowd source din festival

București, 14 septembrie 2022. Festivalul multidisciplinar Unfinished, care va avea loc între 29 septembrie și 2 octombrie 2022, și eMAG  anunță un parteneriat adresat comunității de exploratori din toate domeniile care caută inspirație și soluții pentru a evolua zi de zi.

Astfel eMAG, magazinul online unde oricine poate căuta și alege ușor și rapid dintre cele peste 12 milioane de produse aflate în ofertă, și Unfinished, festivalul unde exploratorii pot descoperi workshop-uri, performance-uri, dezbateri, conversații și prezentări pe tema OFF CENTER, au lansat către cei care doresc să împărtășească propria căutare de zi cu zi invitația de a realiza un scurt film în format portret cu situații din viața lor care inspiră descoperirea. Filmul poate fi despre situații banale de viață, în care caută un obiect, dar și despre căutarea unei persoane dragi sau a unor povești sau idei despre căutarea de sine și poate fi încărcat pe pagina  unifinished.ro/searching până pe 20 septembrie 2022. Cele mai frumoase momente vor fi integrate într-un scurtmetraj manifest care va fi proiectat în deschiderea festivalului.

UNFINISHED22 speakers

„Ne unește bucuria căutării, așa cum reiese și din sloganul nostru – Căutarea nu se oprește niciodată – eMAG este un motor de căutare pentru oricine dorește să găsească ușor și fără efort orice produs de care nevoie, iar Unfinished este festivalul adresat exploratorilor care nu se opresc din a descoperi noi idei, noi teritorii. De aceea am lansat această invitație către toți cei curioși, de a realiza împreună cu noi filmul căutării neîncetate a ideilor, experiențelor, produselor care ne pot duce la evoluția noastră personală, dar și la nivel de comunitate și societate,” a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Cristian Movilă, fondatorul festivalului UNFINISHED, a adăugat că „dacă tot vorbim despre căutări, și noi am căutat parteneri alături de care să punem umărul la construirea unei comunități de care avem împreună nevoie. O comunitate care să vrea mereu mai mult, să nu se obișnuiască cu refuzuri sau cu expresii de genul <<aia e>>, să se autodepășească în fiecare zi și să înțeleagă puterea exemplului. Am găsit asta la eMAG și sperăm să continuăm împreună căutările și anii ce vin”.

Ediția a șaptea a festivalului multidisciplinar UNFINISHED înseamnă patru zile de workshop-uri, performance-uri, dezbateri, conversații și prezentări reunite sub tema OFF-CENTER, ce vor explora conceptul de descentralizare. Ca în fiecare an, participarea costă timp și implicare. Unica modalitate de a intra în UNFINISHED este prin completarea unui formular ce conține întrebări despre valorile și motivația celor interesați să participe în festival. Înscrierile s-au deschis pe site-ul www.unfinished.ro și vor fi acceptați 3.141 participanți fizic și 13.000 online.

Despre UNFINISHED 

Desfășurat sub înaltul patronaj al Parlamentului European, UNFINISHED este primul festival multidisciplinar din România și a fost creat de Fundația Eidos ca o experiență în continuă evoluție. Din 2016 și până acum, Unfinished a avut peste 250 de invitați, printre care co-fondatorul Pixar, Alvy Ray Smith, directorul artistic pentru linia masculină Louis Vuitton, Virgil Abloh, artista multipremiată, Marina Abramovic, strategul digital din timpul administraţiei Obama, muzicianul Nicolas Jaar și Esther Perel, cel mai cunoscut psihoterapeut specialist în relaţii de cuplu.

Despre eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.

Lasă un răspuns