Inscrie-te la cursul: Cum iti deschizi un magazin online pas cu pas

  • Acasă
  • Publicitate
  • 5 concepții greșite despre industria ICT care pot impiedica tranziția către o lume sustenabilă

5 concepții greșite despre industria ICT care pot impiedica tranziția către o lume sustenabilă

București, 01 martie 2022. Dr. Philip Song, Chief Marketing Officer al Huawei a ținut în cadrul MWC 2022 Barcelona, Day0 Forum “Lighting up the Future”, un discurs intitulat “Cinci concepții greșite despre dezvoltarea ecologică”.

Song a declarat că “Dezvoltarea ecologiei reprezintă un trend actual. La fel ca mecanica lui Newton, sau teoria relativității lui Einstein, evoluția sa va fi marcată de drumul dintre informații false și adevăr. Trebuie să clarificăm aceste cinci concepții greșite cât mai curând posibil pentru a accelera dezvoltarea ecologică a industriei ICT.”

Concepția greșită 1: Industria ICT contribuie la creșterea emisiilor de carbon. Potrivit raportului SMARTer2030 al GeSI, se preconizează că industria ICT va reprezenta doar 1,97 % din emisiile globale de carbon până în 2030. Mai important însă, se așteaptă ca alte industrii să își reducă propriile emisii de carbon cu 20 % prin implementarea tehnologiilor, o cantitate de 10 ori mai mare decât emisiile de carbon ale industriei ICT în sine. Aceste rezerve secundare se numesc amprenta de carbon. Dimensiunea acestei amprente manuale de carbon a făcut ca infrastructura ICT să devină din ce în ce mai importantă în multe strategii naționale. Huawei  prezice că 1 YB de date globale vor fi stocate în cloud până în 2030. Aceasta înseamnă că 150 de milioane de tone de emisii de carbon pot fi economisite în fiecare an dacă infrastructura actuală va fi echipată cu tehnologii de transmisie mai ecologice, optice integral. Aceste economii ar echivala cu plantarea a 200 de milioane de copaci –o pădure care ar acoperi toată Europa.

Logo (6)

Concepția greșită 2: Se pune accentul excesiv pe emisiile din lanțul de aprovizionare considerate ca fiind cea mai mare cauză a emisiilor de carbon pentru echipamentele de rețea. După cum a descris Dr. Song în prezentarea sa, dacă vă uitați la întregul ciclu de viață al echipamentelor de rețea, doar 2% din emisiile sale de carbon sunt generate în timpul fabricației, în timp ce 80-95% sunt generate în timpul utilizării. Dr. Song a propus, prin urmare, soluția pentru reducerea emisiilor de carbon din industria ICT și implementarea tehnologiilor inovatoare pentru a îmbunătăți eficiența energetică.

Concepție greșită 3: Dezvoltarea ecologiei este doar despre energia verde. Deși dezvoltarea energiei solare și eoliene este importantă pentru dezvoltarea ecologică a industriei ICT, se pot obține câștiguri uriașe prin îmbunătățirea sistematică a eficienței energetice a rețelelor de telecomunicații. În acest scop, Huawei a lansat o soluție verde în cadrul acestui summit care vine în ajutorul eficienței energiei prin 3 moduri “Green Site, Green Network și Green Operation”, ajutând transportatorii din telecomunicații să obțină “Mai mulți biți, mai puțini wați”.

Concepție greșită 4: Eficiența energetică a rețelei este egală cu volumul eficienței energetice a echipamentelor sale de telecomunicații. Evaluarea eficienței energetice a unui singur echipament nu este suficientă pentru a lua decizii concrete, bazate pe scenarii de planificare și construcție. Huawei a recomandat instituirea unui sistem de indicatori unificat, standardizat (NCI) pentru a evalua și compune cu precizie politici de economisire a energiei pentru rețele întregi prin măsurarea indicatorilor de eficiență energetică ai principalelor echipamente de comunicații, echipamente auxiliare de șite, rețele de transport și centre de date.

Concepție greșită 5: Economisirea energiei nu ar trebui să influențeze niciun indicator de performanță a rețelei. Adevărul este că există un compromis între caracteristicile de economisire a energiei și unii indicatori de rețea. Cu toate acestea, caracteristicile de economisire a energiei pot fi adoptate în detrimentul ratelor de vârf și al altor indicatori, dar fără a afecta experiența reală a utilizatorului. În Germania, o soluție inteligentă a fost implementată în mall-uri la miezul nopții. Reduce consumul de energie al spațiului cu 10%, fără a afecta experiența utilizatorului.

În timpul observațiilor de la sfârșitul discursului, Dr. Song a oferit cinci sugestii pentru dezvoltarea ecologică în industria ICT: “În primul rând, ar trebui să dezvoltăm continuu industria de telecomunicații pentru a permite dezvoltarea ecologică în alte industrii. În al doilea rând, trebuie să acordăm mai multă atenție emisiilor de carbon ale infrastructurii ICT în timpul utilizării, mai degrabă decât doar în timpul producției. În al treilea rând, soluția sistematică “Green Site, Green Network și Green Operation” va ajuta transportatorii să îmbunătățească continuu capacitatea rețelei și să reducă consumul de energie pe bit, obținând “Mai mulți biți, mai puțini wați”. În al patrulea rând, trebuie să definim un sistem unificat de indicatori de eficiență energetică pentru a stabili principalele probleme ale consumului de energie. În al cincilea rând, consumul de wați depinde de experiența utilizatorului.”

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://carrier.huawei.com/en/events/mwc2022.

 

Huawei este un important furnizor global de infrastructură de tehnologie a informațiilor și comunicațiilor (TIC) și dispozitive inteligente. Compania are 194.000 de angajați și operează în peste 170 de țări și regiuni. Fondată în 1987, Huawei este o companie privată deținută integral de angajații săi. Cu soluții integrate în patru domenii cheie – rețele de telecomunicații, IT, dispozitive inteligente și servicii cloud – s-au angajat să aducă tehnologia digitală fiecărei persoane, locuințe și organizații pentru o lume inteligentă, complet conectată.

Portofoliul complet de produse, soluții și servicii Huawei este competitiv și sigur. Prin colaborarea deschisă cu partenerii ecosistemului, creează valoare de durată pentru clienți, fac eforturi pentru a oferi oportunități oamenilor, pentru a îmbogăți viața de acasă și pentru a inspira inovație în organizațiile de toate formele și dimensiunile. La Huawei, inovația se concentrează pe nevoile clienților. Compania investește masiv în cercetarea de bază, concentrându-se pe descoperiri tehnologice care duc lumea înainte. Pentru mai multe informații, vizitați Huawei online pe www.huawei.com sau urmăriți-ne pe:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/HuaweiEUNews

http://www.facebook.com/HuaweiRO

http://www.youtube.com/Huawei

Lasă un răspuns