• Acasă
  • Diverse
  • Flavours atinge 16,8 milioane de euro cifră de afaceri în 2024 și continuă investițiile majore în dezvoltare

Flavours atinge 16,8 milioane de euro cifră de afaceri în 2024 și continuă investițiile majore în dezvoltare

București, 2 iulie 2025: Grupul Flavours, lider de piață în domeniul cateringului pentru evenimente și pe segmentul de restaurante premium amplasate în clădiri de birouri și instituții educaționale de prestigiu, anunță o creștere semnificativă a cifrei de afaceri și a profitabilității pentru anul 2024, alături de investiții majore pentru extinderea rețelei sale în 2025.

Anul 2024 a fost unul de excepție pentru Flavours. Grupul a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 21,7% față de anul precedent, depășind cu 5,7% estimările inițiale. De asemenea, profitul operațional s-a dublat, fapt ce reflectă o consolidare semnificativă a performanței financiare a grupului. Compania atinge astfel cel mai ridicat nivel de performanță înregistrat în cei 23 de ani de activitate, rezultat ce se datorează unei strategii ambițioase, bazate pe investiții în extinderea rețelei de restaurante și pe inovație constantă la nivelul întregului portofoliu de branduri, prin explorarea continuă de noi rețete și concepte menite să ofere consumatorilor experiențe culinare complete.

„Rezultatele financiare obținute în ultimul an confirmă ceea ce construim de 23 de ani: un grup cu branduri curate, care își menține standardele și investește constant în ceea ce oferă, pentru o comunitate tot mai conștientă că ‚ești ceea ce mănânci’. Creșterea accelerată ne motivează să ducem mai departe această viziune și în 2025, având o experiență greu de replicat și un avantaj real față de soluțiile clasice de tip cafeteria, atât în rândul școlilor private de prestigiu din România, cât și al companiilor care devin tot mai atente la a alege conștient, dincolo de preț, pentru oameni. La toate acestea se adaugă serviciile de catering premium, adaptate nevoilor fiecărui eveniment, de la corporate la lifestyle”, a declarat Raluca Țeposu, fondator Flavours Group.

Ne-am construit reputația printr-un angajament față de excelență, inovație și calitate, iar rezultatele obținute ne confirmă direcția. Am reușit să transformăm cateringul de eveniment într-o experiență premium prin Flavours, să redefinim standardele prânzului corporate prin restaurantele Stradale și să aducem un plus de valoare în școli și grădinițe private, oferind mese sănătoase într-un mediu prietenos. Privind spre viitor, ne propunem să evoluăm constant, adaptându-ne la exigențele clienților și explorând noi oportunități de creștere”, a spus Bogdan Tiu, Director General Flavours Group.

Extinderea echipei și investiții strategice de peste 1,5 milioane de euro în 2024

Urmându-și obiectivele de crește pe termen lung, Flavours a investit anul trecut peste 1 milion de euro în extinderea rețelei sale de restaurante în clădiri de birouri și instituții de învățământ. Printre proiectele-cheie implementate în 2024 se numără parteneriatul cu „Transylvania College” pentru lansarea primului restaurant Stradale Carnivale într-o școală din Cluj-Napoca, cu o investiție din partea grupului de 350.000 de euro. Alte proiecte majore în 2024 au fost deschiderea noilor locații Stradale în clădirile U-Center, Equilibrium din București și Emerson din Cluj-Napoca, precum și renovarea restaurantului Stradale și deschiderea Cafenelei Mitzu, ambele situate în Bucharest Business Park.

Pentru a susține această creștere accelerată, în 2024 Flavours și-a extins echipa la 400 de angajați, cu 27% mai mult față de anul 2023, investind, totodată, în dezvoltarea continuă a acestora prin sesiuni lunare de training dedicate. Această abordare face parte din viziunea grupului de a construi, pe termen lung, echipe solide și know-how real în fiecare punct de contact cu clientul.

Anul inovațiilor cu beneficii pentru clienți și al parteneriatelor de succes

Rezultatele solide ale grupului sunt susținute și de parteneriatele cu evenimente de anvergură, un element definitoriu în strategia companiei, care consolidează an de an vizibilitatea și prestigiul brandurilor sale. Anul trecut, Flavours a contribuit la două dintre cele mai importante evenimente muzicale din România, asigurând servicii de catering pentru peste 1.000 de persoane, implicate în organizarea Festivalului UNTOLD din Cluj-Napoca și a concertului Coldplay din București. În același timp, fidel misiunii sale de a promova nutriția echilibrată și un stil de viață sănătos, Flavours a susținut în 2024 turnee sportive importante în plan local, ca parte a colaborării sale strategice cu Clubul Sportiv Municipal București și cu Federația Română de Natație și Pentatlon Modern.

Totodată, preocupat de a inova constant în domeniul serviciilor dedicate clienților, Flavours a lansat Stradale Events, un concept de catering full-service pentru clienți corporate și privați, apreciat pentru echilibrul dintre calitate și accesibilitate, și a introdus aplicația Stradale, care nu doar că reduce timpul de așteptare, dar și oferă un program de loialitate atractiv, răsplătind clienții fideli.

În 2024, Flavours a trecut printr-un amplu proces intern de digitalizare: a implementat și perfecționat propriul ERP, a introdus pontajul electronic și a simplificat fluxurile operaționale în toate structurile companiei. În paralel, grupul a continuat inițiativele concrete de sustenabilitate, cu accent pe reducerea risipei alimentare și eficientizarea resurselor. 

Expansiune strategică în 2025 și harta investițiilor în derulare

În 2025, Flavours Group pune accentul pe optimizarea performanței rețelei de locații Stradale Lunch Society, pe extinderea segmentului Stradale Inside, dedicat companiilor, și dezvoltarea conceptului Stradale Carnivale, axat pe alimentația sănătoasă a copiilor, în cât mai multe instituții de învățământ.

De altfel, investițiile în dezvoltare au început încă din primul trimestru al anului în curs, odată cu deschiderea, în clădirea Europe House din București, a primului restaurant Stradale SnackAttack. Pentru lansarea acestei locații, ce propune un nou concept asiatic, adaptat consumatorilor din zonele cu trafic intens și centrele comerciale, Flavours Group a alocat o investiție de 150.000 de euro.

Până la finalul anului, Flavours continuă expansiunea cu șapte noi proiecte, dintre care unul dedicat organizării de evenimente sub brandul Flavours, două noi locații Stradale SnackAttack, precum și alte două proiecte dedicate segmentului educațional din București și Cluj. Tot în 2025, Stradale își extinde prezența în zona corporate cu două locații Stradale Inside, dezvoltate special pentru spațiile de birouri.

Planul strategic de extindere, alături de investițiile planificate, vor contribui la o creștere estimată de 25% a cifrei de afaceri pentru Flavours Group în 2025, comparativ cu anul 2024.

###

Despre Flavours Group

Flavours a luat naștere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare cum nu se mai găsea în România, sub semnătura lui Chef Foa. Și pentru că fiecare livrare era un eveniment în sine și niciun meniu nu semăna cu un altul, s-a dezvoltat firesc și divizia de evenimente tailor-made. Astfel, Flavours a început să livreze o experiență 360° pentru toate simțurile. Flavours are divizii în București și Cluj, iar livrările se pot face în toată țara.

În 2015, a apărut Stradale și, pentru prima oară, prânzul dintr-o clădire de birouri, școală sau instituție publică venea cu o experiență completă – calitate superioară a ingredientelor, gust memorabil, designul unui restaurant de seară și atmosfera unui festival de mâncare. Dintr-un desert iubit în București, Mitzu s-a dezvoltat firesc într-o cafenea unde poți savura o cafea de specialitate, dulciuri și sendvișuri făcute în casă. Stradale si Mitzu sunt poziționate în clădirile de birouri tip A, în București și Cluj, în școli private, dar și în instituții, precum Senatul României. Bruto este cel mai nou brand al grupului și primul concept à la carte. Creat într-o clădire veche de peste 200 de ani, care adăpostea, pe vremuri, fostele grajduri imperiale, restaurantul se întinde pe două etaje și a păstrat detalii din arhitectura și designul locației.

În cei 23 de ani de activitate, Flavours Group a ajuns la peste 6 milioane de clienți prin serviciile oferite de fiecare brand în parte. Flavours Group deține peste 35 de locații în București și Cluj.

Lasă un răspuns