In cadrul ceremoniei care a avut loc pe data de 22 martie la Londra, au fost anuntati castigatorii celei de-a 14-a editii a competitiei internationale Transform Awards Europe, dedicata excelentei in dezvoltarea brandurilor, managementul reputatiei si rebranding, iar agentia Brandfusion s-a numarat printre acestia, obtinand aurul in categoria „Cea mai buna identitate vizuala din sectorul FMCG” cu proiectul de rebranding realizat pentru brandul autohton de suplimente alimentare Adams Supplements.
Brandfusion se afla la prima participare la aceasta prestigioasa competitie, ce reuneste an de an nume sonore din domeniul brandingului si companii de top din diferite sectoare de activitate la nivel european, precum Renault, Vodafone, Nestlé, PepsiCo sau Starbucks, pentru a oferi doar cateva exemple. Asadar, faptul ca identitatea vizuala creata pentru Adams Supplements a reusit sa castige primul loc intr-un sector atat de dinamic cum este FMCG, surclasand candidati redutabili, printre care brandurile Mars Wrigley si Cheetos, este o performanta cu adevarat extraordinara.
Mona Ursu, CEO Brandfusion: „Recunoasterea valorii proiectului Adams este rezultatul unei combinatii ideale de factori: o echipa exceptionala de specialisti in design de brand si un client dintr-o industrie foarte competitiva, deschis sa adopte o solutie de transformare a brandului. Consideram acest premiu o recompensa pentru abordarea noastra in branding, care imbina armonios creativitatea, cu rigoarea strategica si gandirea de design. Speram sa vedem in viitor cat mai multe branduri romanesti capabile sa se reinventeze si sa-si asume cu indrazneala rolul de lideri.”
Rebrandingul Adams Supplements a fost initiat de fondatorul business-ului, Zsolt Benedek, care, dupa 15 ani fara actiuni notabile de dezvoltare sau comunicare a brandului, a simtit ca este nevoie de o actualizare la nivelul designului de ambalaj al produselor, pentru a-l mentine in siguranta intr-o piata in care presiunea competitiei si asteptarile consumatorilor sunt in crestere. Dupa evaluarea contextului si starii de fapt, echipa Brandfusion a propus si realizat o transformare radicala, reconstruind brandul Adams cu o pozitionare relevanta, o identitate vizuala actuala si un design de ambalaj indraznet. Rezultatul a provocat clientul sa iasa din zona de confort, fiind total diferit de asteptarile si directiile pe care acesta le-a trasat la inceputul proiectului, insa efortul a fost pe deplin recompensat in cele din urma.
Zsolt Benedek, fondator Adams Vision, compania care detine brandul Adams Supplements: „Cand am decis ca este momentul pentru un refresh al brandului Adams Supplements, aveam deja in minte o directie catre care as fi vrut sa se indrepte el. Cu toate acestea, Brandfusion ne-a provocat cu o perspectiva diferita, care s-a dovedit a fi cea potrivita. Faptul ca proiectul nostru a obtinut o recunoastere atat de importanta la nivel international reprezinta inca o confirmare ca am luat decizia corecta cand am ales rebrandingul si Brandfusion, iar prezenta noastra la ceremonia de premiere de la Londra, traind impreuna emotiile si bucuria acestei realizari, a fost o experienta extraordinara, care ne inspira sa avem initiative la fel de valoroase mai departe.”