Inscrie-te la cursul: Cum iti deschizi un magazin online pas cu pas

  • Acasă
  • Publicitate
  • Auchan România lansează Scan&Go, serviciul prin care clienții își pot scana singuri produsele folosind telefonul mobil

Auchan România lansează Scan&Go, serviciul prin care clienții își pot scana singuri produsele folosind telefonul mobil

Auchan Retail România continuă procesul de digitalizare a magazinelor proprii și introduce Scan&Go, un serviciu de self-scan pentru clienți, disponibil prin aplicația mobilă Auchan app. Proiectul debutează cu o etapă pilot implementată în hipermarketul Auchan Drumul Taberei, urmând ca, treptat, să fie disponibil în întreaga rețea de hipermarketuri, iar pe termen lung, inclusiv în magazinele de proximitate MyAuchan.  

Astfel, începând din această lună, membrii MyCLUB Auchan își pot folosi propriile smartphone-uri pentru a-și scana singuri orice produs din magazin pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, reducând astfel considerabil timpul petrecut la casa de marcat. Cu ajutorul aplicației Auchan, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții pot scana codul de bare de pe orice produs din magazin. Prin Scan&Go, clienții pot vedea în timp real valoarea totală a coșului de cumpărături, ceea ce le permite să dețină un control permanent al costurilor și să vizualizeze sumarul beneficiilor MyCLUB Auchan  acumulate la finalul cumpărăturilor.

Auchan Scan&Go (2) (1)

Pentru finalizarea cumpărăturilor, clienții care utilizează serviciul Scan&Go vor putea achita valoarea produselor la casele rapide, fie în numerar, fie prin card bancar. În curând, compania își propune și integrarea posibilității de a achita cumpărăturile direct din aplicația mobilă.

„Principalul avantaj oferit de acest serviciu constă în eficientizarea timpului petrecut la cumpărături, clienții noștri fideli având acum posibilitatea de a înlocui întregul proces de așezare a produselor pe bandă, de scanare a lor de către un casier și de împachetare, cu o experiență inedită, inovatoare care reinventează parcursul de cumpăraturi din magazine. Funcționalitatea self-scan este intuitivă, sigură și rapidă, iar integrarea sa direct în aplicația Auchan ne permite să oferim fiecărui client ofertele și serviciile potrivite profilului și preferințelor sale individuale”, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte în cadrul Auchan Retail România.  

Cum funcționează serviciul Scan&Go:

  • Clientul deschide aplicația Auchan și accesează butonul „Start Scan&Go”, urmând pașii de identificare a magazinului în care se află și ale contului său din Auchan app. Pentru accesarea secțiunii Scan&Go, este obligatoriu ca utilizatorul să fie membru MyCLUB Auchan și să dețină un cont în platforma ro.
  • Clientul folosește aplicația pentru a scanacodul de bare al fiecărui produs pe care îl adaugă în coșul de cumpărături. Numărul de articole aferente fiecărui produs se poate ajusta ușor, utilizatorul având la dispoziție și opțiunea de a elimina produse din coș.
  • După finalizarea selecției de produse, clientul poate achita cumpărăturile la una dintre casele rapide;
  • Pentru plată, clientul va apăsa butonul „Plătește” din aplicație și va specifica dacă dorește sau nu să adauge și pungi de cumpărături. Ulterior, aplicația va încărca pagina de plată afișând un cod QR.
  • Clientul va scana la casa rapidă codul QR, putând achita ulterior cumpărăturile în numerar sau prin cardul bancar.
  • Casa rapidă va emite un bon fiscal, pe care clientul va trebui să-l scaneze pentru a părăsi magazinul.

Serviciul Scan&Go reprezintă o tehnologie inovatoare dezvoltată de compania austriacă shopreme, lider în furnizarea de soluții de tipul mobile self-checkout pentru industria de retail.

„Este fantastic faptul că Auchan, o companie care inovează permanent în retail, a desemnat Scan&Go drept cea mai bună soluție. Această colaborare este dovada capacității noastre de a livra proiecte de înaltă calitate la nivel internațional și suntem recunoscători că am găsit în Auchan un partener de încredere și modern”, a declarat Nicol Müller, Chief Commercial Officer în cadrul shopreme.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu 243 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 205 magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 196 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.

Despre shopreme

shopreme revoluționează comerțul cu amănuntul și ajută comercianții să creeze experiențe remarcabile de cumpărături hibride prin intermediul soluțiilor Scan & Go și Exit. Sistemul mobil de self-checkout permite clienților să scaneze și să plătească cumpărăturile pe propriile smartphone-uri, ceea ce este rapid, ușor și sigur. Retailerii îl folosesc pentru a optimiza procesele de afaceri, pentru a crește vânzările și pentru a oferi servicii cu valoare adăugată și programe de loialitate. Acest lucru este confirmat de clienți mulțumiți precum Douglas GmbH, Dirk Rossmann GmbH, subsidiara XXXLutz Group Möbelix & Mömax și multe alte grupuri de retail.

Lasă un răspuns