Inscrie-te la cursul: Cum iti deschizi un magazin online pas cu pas

  • Acasă
  • Publicitate
  • Motorola România: Display-ul smartphone-ului, în top specificații pentru achiziționarea unui nou dispozitiv

Motorola România: Display-ul smartphone-ului, în top specificații pentru achiziționarea unui nou dispozitiv

Studiu de piață1 din 2 români intenționează să-și cumpere un smartphone cu display OLED în viitorul apropiat

 

București, 4 mai 2022 –  Motorola România, alături de compania de cercetare Cult Market Research, au realizat un studiu de piață pentru a descoperi ce rol joacă display-ul unui smartphone în achiziționarea unui nou dispozitiv. Rezultatele cercetării au arătat că 91% dintre români acordă o atenție deosebită tipului de display și calității acestuia, 59% exprimându-și dorința de a-și cumpăra un smartphone cu ecran OLED în viitorul apropiat, acordând mai multă atenție acestei specificații tehnice în comparație cu achizițiile anterioare. Majoritatea dintre ei susțin că ar plăti între 1000 lei și 2000 lei pentru un smartphone cu display OLED.

Importanța ecranului în achiziția unui telefon (1)

88% dintre respondenți urmăresc conținut foto-video pe telefon

Consumul și crearea conținutului online devin benchmark-uri pentru viitoarele modele de dispozitive lansate.

Calitatea display-ului smartphone-ului devine un aspect din ce în ce mai important pentru utilizatorii români, astfel 88% dintre cei chestionați urmăresc conținut foto-video pe smartphone și 53% dintre aceștia susțin că își folosesc telefoanele pentru crearea și editarea conținutului foto-video.

În raport cu seria de criterii de selecție a unui smartphone se aliniază principalele acțiuni pe care utilizatorii le realizează cel mai frecvent de pe dispozitivul personal:

  • Accesarea aplicațiilor Social Media (89%)
  • Vizualizarea conținutului video (88%)
  • Utilizarea aplicațiilor de e-mail (76%)
  • Cumpărături online (70%)
  • Mobile gaming (61%)
  • Citirea știrilor (57%)
  • Crearea și editarea conținutului video (53%)
  • Utilizarea aplicațiilor de videoconferință (47%)

În topul celor mai active generații cu privire la crearea de conținut online se clasează Generația Z, care utilizează semnificativ smartphone-ul pentru editarea materialelor foto-video. Deși, pentru procesul de creare, accentul cade pe setup-ul de camere al dispozitivului, în procesul de editare, display-ul joacă un rol important. Utilizând un smartphone ce încorporează tehnologia OLED, aceștia se pot bucura de o calitate superioară a imaginii, un negru mai intens, un contrast mai ridicat, o luminozitate puternică și mai multe unghiuri de vizualizare.

Top specificații în achiziția unui telefon

Comparând specificațiile considerate importante într-o achiziție precedentă a unui smartphone, cu cele luate în calcul pentru o achiziție viitoare, 59% consideră ecranul OLED un criteriu mai important în viitoarea achiziție a unui nou smartphone, exprimându-și dorința de a avea un display care să ofere perfomanțe de top.

Printre principalele criterii pe care românii le consideră mai importante atunci când iau în considerare o viitoare achiziție a unui nou smartphone se numără:

  • Durata de viață a bateriei (79%)
  • Perfomanța procesorului (79%)
  • Spațiul de stocare (78%)
  • Calitatea setup-ului de camere (74%)
  • Raportul calitate-preț (67%)
  • Display-ul OLED (59%),
  • Capacitățile 5G (57%)
  • Brandul device-ului (44%)

Motorola ia în calcul toate criteriile de selecție importante și aduce constant pe piața din România dispozitive care mențin raportul cerere – ofertă. Smartphone-urile din portofoliul brandului integrează atât baterii puternice, procesoare SnapDragon de ultimă generație, un setup de camere performant și, nu în ultimul rând, ecrane OLED, o specificație cheie pentru a le aduce utilizatorilor o experiență de utilizare optimă.

„Datele colectate cu ajutorul acestui studiu de piață ne demonstrează că cerințele utilizatorilor în materie de specificații tehnice ale unui nou smartphone au un numitor comun: consum și crearea de conținut online. Printre specificațiile tehnice menționate de respondenți se regăsește și ecranul dispozitivului, interfața principală care ne oferă un conținut calitativ în tot ceea ce vizionăm și creăm cu telefonul mobil. Este un aspect important care ne confirmă încă o dată faptul că dispozitivele Motorola răspund cerințelor pieței, integrând în cât mai multe produse atât din portofoliul nostru mid-range, cât și din cel premium, tehnologia OLED. Am anticipat, astfel, o nevoie în creștere a utilizatorilor – imagini la o calitate superioară – și vom continua să oferim specificații cheie de top, la un raport calitate-preț imbatabil”, spune Răzvan Sturza, Country Lead, Motorola România.

Beneficiile OLED raportateRezoluția mai bună și consumul energetic redus

Respondenții studiului de piață au identificat principalele beneficii pe care display-urile cu tehnologie OLED le aduce în experința de utilizare a unui smartphone. Printre acestea se numără:

  • Rezoluția mult mai bună, în comparație cu un ecran LCD (53%)
  • Eficientizarea consumului energetic al dispozitivului (40%)
  • Efectul redus asupra vederii (39%)
  • Paletă bogată de culori afișată (38%)
  • Luminozitate mai intensă (37%).

Pentru o experiență de utilizare mai plăcută a smartphone-ului, românii se orientează către achiziționarea unui dispozitiv cu tehnologie OLED integrată, luând în calcul raportul calitate-preț.

4 smartphone-uri cu ecran OLED la prețuri accesibile:

Portofoliul de dispozitive mid-range oferit de Motorola pune la dispoziția utilizatorilor în căutare de diversitate o selecție de smartphone-uri ce încorporează specificații de top. Gama moto g este renumită pentru suita completă de telefoane performante, la prețuri avantajoase, până în 2000 RON.

Modele precum moto g31, moto g41, moto g71 5G și cel mai nou lansat membru al familiei moto g, moto g52, dispun de ecrane OLED și sunt dispozitive unice în configurație,  create pentru a oferi un echilibru de performanță, în funcție de nevoile utilizatorului. Datorită tehnologiei OLED încorporată, vizionarea filmelor, mobile gaming-ul, navigarea online, Social Media sau crearea și editarea de conținut foto-video sunt acțiuni la un swipe distanță.

*Studiul de piață a fost realizat în perioada 14 martie 2022 – 15 martie 2022, pe un eșantion de 502 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 45 de ani, cu o marjă de eroare de ±4,38%.

 

Declinări legale

Anumite caracteristici, funcționalitate și specificații ale produselor pot depinde de rețea și sunt supuse unor termeni, condiții și taxe suplimentare. Toate pot fi modificate fără notificare prealabilă. MOTOROLA, sigla M stilizată, MOTO și familia de mărci MOTO sunt mărci comerciale ale Motorola Trademark Holdings, LLC. Google, Asistentul Google și Android sunt mărci comerciale ale Google LLC.

Toate celelalte mărci comerciale sunt proprietatea comercianților respectivi. © 2021 Motorola Mobility LLC. Toate drepturile rezervate.

 

Despre Lenovo și Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) este o companie Fortune Global 500 cu venituri de 60 miliarde USD care deservește clienții din 180 de piețe din întreaga lume. Concentrați pe o viziune îndrăzneață de a oferi o tehnologie mai inteligentă pentru toți, dezvoltăm tehnologii în schimbare mondială care alimentează (prin dispozitive și infrastructură) și împuternicesc (prin soluții, servicii și software) milioane de clienți în fiecare zi și împreună creează un sistem mai inclusiv, mai de încredere și o societate digitală durabilă pentru toată lumea, oriunde. Motorola Mobility LLC a fost achiziționată de Lenovo Group Holdings în 2014. Motorola Mobility este o filială deținută în totalitate de Lenovo și este responsabilă pentru proiectarea și fabricarea tuturor telefoanelor și soluțiilor mobile marca Motorola și Motorola. Pentru a afla mai multe, accesați https://www.lenovo.com și citiți despre cele mai recente știri prin intermediul StoryHub și Motorola Global Blog

Lasă un răspuns