Inscrie-te la cursul: Cum iti deschizi un magazin online pas cu pas

  • Acasă
  • Publicitate
  • Orange Romania anunta finalizarea tranzitiei Orange Romania Communications catre brandul Orange si oferta comuna de servicii fix-mobil

Orange Romania anunta finalizarea tranzitiei Orange Romania Communications catre brandul Orange si oferta comuna de servicii fix-mobil

București, 24 martie 2022 – Pe 28 martie 2022, operatorul de servicii fixe Orange Romania Communications încheie procesul de tranziție către brandul Orange pentru toate produsele și serviciile sale. De luni, clienții vor descoperi un nou design al magazinelor Orange Romania Communications și al aplicațiilor cu care erau obișnuiți. De asemenea, vor avea acces la prima ofertă comună de servicii fix-mobil, Orange și Orange Romania Communications. Totodată, Orange Business Services devine unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de data center din România, prin alăturarea resurselor Orange Romania Communications.

Pași importanți în 6 luni împreună

 Vizual campanie (1)

Pe 30 septembrie 2021, Orange a finalizat achiziția pachetului majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications, redenumită Orange Romania Communications. La 6 luni de la tranzacție, cele două companii marchează parcurgerea mai multor pași importanți cu scopul finalizării tranziției operatorului de servicii fixe spre brandul Orange și pentru a le oferi clienților o experiență unitară, conform standardelor Orange de customer experience.

În ultimele 6 luni, jumătate dintre clienții Orange Romania Communications cu servicii mobile asociate contractelor convergente a fost transferată de la conectivitate mobilă Telekom Romania Mobile în rețeaua Orange România. Soluția tehnică de transfer către conectivitate Orange este una inovatoare și, în același timp, unică în rândul proceselor de M&A (mergers & acquisitions)  din industria de telecomunicații. Procesul de schimbare a rețelei este detaliat aici.

De pe 28 martie 2022, clienții Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center – 300, website orange.ro și social media Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube și Twitter sub brandul Orange. Aceștia vor observa, de asemenea, un nou design al magazinelor Orange Romania Communications și al aplicației MyAccount Fix, ce devine My Orange Fix.

Orange Romania Communications va continua să funcționeze ca entitate juridică separată, subsidiară a Orange România.

Mihnea Ratte www.instagram.com/mihnearatte/

Un jucător mai puternic pe piața B2B

Orange Business Services devine unul dintre cei mai importanți furnizori și integratori de tehnologie pentru sectoarele public și privat din România, prin alăturarea ecosistemului de parteneriate și de soluții Orange Romania Communications.

Clienții business vor avea acces la un portofoliu mai variat de soluții de smart city, cloud și securitate cibernetică, precum și la o echipă extinsă de specialiști și consultanți IT&C. Totodată, vor putea accesa una dintre cele mai bune și extinse infrastructuri fixe și mobile din România.

Azi, Orange Business Services este jucător-cheie pe piața de servicii de data center din România, cu 5 centre de date în București, Cluj-Napoca și Brașov.

Oferta de servicii fix-mobil cu fibră la viteze de până la 1.8 Gbps, la nivel național

 

Oferta din 28 martie aduce, în premieră la nivel național, un pachet care include Fibra 2000 cu viteze de până la 1.8 Gbps și router Wi-Fi 6 inclus, servicii mobile în rețeaua #1, Orange, și TV cu un conținut variat ce cuprinde noile canale Orange Sport și opțiunea HBO & HBO Max inclusă 12 luni.

Pentru clienții existenți ai uneia dintre cele două companii, pachetele de fibră-TV sau de servicii mobile pornesc de la 8 euro. De asemenea, clienții loiali primesc până la 10 euro reducere pentru fiecare an de vechime în rețeaua Orange sau Orange Romania Communications, la achiziționarea de dispozitive. Astfel, la formarea unui pachet convergent cu servicii fix-mobil, se poate achiziționa un televizor Samsung Smart TV 108 cm la prețul promoțional de 129 de euro, cu discount maxim de loialitate.

În același timp, clienții noi care vor să beneficieze de calitatea de top a rețelei și a serviciilor Orange pot alege un pachet cu servicii de internet prin fibră și TV de la 10 euro sau un pachet cu fibră-TV-mobil de la 16 euro.

Cu ocazia lansării noii oferte, abonații celor două companii se vor bucura de încă un cadou: acces 5G gratuit timp de o lună în cea mai rapidă rețea 5G. Acesta este disponibil atât abonaților persoane fizice, cât și juridice, ce se află în aria de acoperire și au un dispozitiv compatibil.

Oferta completă de servicii fix-mobil, Orange și Orange Romania Communications, va fi disponibilă sub umbrela Orange Love, începând cu 28 martie, aici: www.orange.ro.

Canalele Telekom Sport vor deveni Orange Sport

 

Pentru pasionații de sport, grilele TV Orange și Orange Romania Communications vor cuprinde, în curând, și programele sportive Orange 1, 2, 3 și 4. Astfel, ei vor putea urmări pe smart TV, telefon sau tabletă cele mai importante emisiuni și competiții sportive de fotbal (UEFA Champions League, Liga 1, Liga 2 și Cupa României, La Liga și Serie A), baschet (NBA), handbal (EHF Champions League, European Cup feminin și masculin), rugby (6 Nations) și Formula 1.

”Pe 30 septembrie 2021, când am pornit în această nouă călătorie împreună, ne-am propus să le oferim clienților noștri aceeași experiență de top și un portofoliu comun de servicii. Azi, la 6 luni de la momentul tranzacției, marcăm mai mulți pași importanți în a ne atinge ambiția de a fi prima alegere pentru servicii convergente în România: Orange Romania Communications a încheiat tranziția către brandul Orange și venim către piață cu o ofertă comună de servicii fix-mobil, Orange și Orange Romania Communications, care aduce în premieră viteze de internet prin fibră de până la 1.8 Gbps. Totodată, devenim un jucător mult mai puternic în piața locală de B2B, al cărei dinamism ne provoacă mereu să furnizăm soluții inovatoare și de înaltă calitate.

 

Toate acestea sunt rezultatul muncii noastre din ultima jumătate de an, în care cele două echipe au făcut eforturi pentru a alinia procese și infrastructuri complementare în beneficiul clienților. Suntem nerăbdători să mergem mai departe și să consolidăm proiectele noastre comune, pentru a ne bucura de tot ceea ce înseamnă Orange”, declară Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Lasă un răspuns