Inscrie-te la cursul: Cum iti deschizi un magazin online pas cu pas

  • Acasă
  • Publicitate
  • Casa românească de producție, ANEW FILM, semnează campania „LOVE” by Giorgio Armani

Casa românească de producție, ANEW FILM, semnează campania „LOVE” by Giorgio Armani

Cel mai nou proiect ANEW FILM este „LOVE” by Giorgio Armani, o campanie dezvoltată alături de Freeda Media Milano, pentru care casa românească de producție a creat o aplicație AR care îmbină arta, moda și tehnologia într-un mod imersiv, multi-dimensional reflectând conceptul de „iubire”.

Dezvoltarea proiectului a inclus atât partea de programare, software development cât și dezvoltarea tuturor modelelor și a mediilor 3D, conform viziunii artistice a celei mai recente colecții Armani. Toate acestea au adus la viață doua tipuri de experiențe unice, sub forma unor aplicații.

Casa de producție ANEW FILM și-a diversificat activitățile de producție și în afara mediului cinematografic, servisând și proiecte care implică programare și dezvoltare de aplicații, brand activations și implementarea tehnologiilor de tip Realitate Augumentată (AR) și Realitate Virtuală (VR).

„LOVE” by Giorgio Armani și călătoria imersivă către pop-up store-ul din Miami

În cadrul evenimentului ART BASEL, care a avut loc în Miami Design District, au fost amplasate patru sculpturi de animale albastre, de mari dimensiuni, create de artistul italian Marcantonio. Sculpturile prezintă perechi neașteptate de animale care se îmbrățișează, acest gest ilustrând afecțiunea și iubirea. Ele sunt, de asemenea, personajele principale ale unei aventuri de realitate augmentată. După deblocarea experienței prin intermediul unui cod QR, animalele prind viață și conduc privitorul de-a lungul unui traseu neașteptat, care are ca destinație magazinul Giorgio Armani, situat în Design District Miami.

Aventura AR/VR, creată și dezvoltată de ANEW FILM, are ca personaje principale sculpurile

În aplicații, prin intermediul unor coduri QR, sculpturile se activează și conduc utilizatorul către pop-up store-ul Giorgio Armani. Utilizatorul poate experimenta un traseu pedestrian inedit, fiind ghidat de una dintre perechile de animale 3D: Rinocer și Panda, Elefant și Koala, Gorilă și Gâscă, Cerb și Papagal. De asemenea, în baza unui alt cod QR, aplicațiile oferă posibilitatea de a realiza fotografii în timpul experienței, care pot fi ulterior salvate în galeria telefonul sau încărcate în Social Media.

Toate vizualurile au fost dezvoltate ținând cont de elemente cât mai realiste, de la forma și mișcarea animalelor, la stuctura lumii fantastice. Tonalitatea de albastru adăugată este în linie cu direcția vizuală a colecției „LOVE” by Giorgio Armani. Aceasta cuprinde o selecție de articole de îmbrăcăminte și accesorii fără gen, cu o abordare sportivă a formelor și a țesăturilor, disponibilă în boutique-ul din Design District, precum și pe Armani.com. Articolele de îmbrăcăminte includ tricotaje de lux, hanorace, bermude din bumbac și o cămașă supradimensionată.

***

Despre ANEW FILM

Casa de producție ANEW FILM este fondată în 2018, de către Anita Nițulescu și Edward Petrea.

Fondatorii au experiență în business development și cinematografie, iar proiectele semnate de casa de producție se remarcă printr-o abordare originală, sedimentată în proiectele realizate în străinătate.

Activitatea de bază a companiei ANEW FILM este de producție și post producție cinematografică, fără a se limita la aceste activități. Echipa este specializată și pe tehnologii experimentale (Realitate Augmentată, Realitate Mixtă, Realitate Virtuală), programare și software development, brand activations și multe altele.

Lasă un răspuns